Vragen? Bel: 075 - 772 92 47 info@ipcam-winkel.nl
De Goedkoopste Smartphones

N

Gratis verzending

Uw aankoop wordt gratis verzonden

N

Bedenktijd

U heeft 14 dagen bedenktijd na aankoop

N

Advies

Bij ons krijgt u gratis professioneel advies

N

Offerte op maat?

Geen probleem, neem contact met ons op

Garantie & Klachten

Als een artikel dat u bij ons aangeschaft heeft defect raakt, laten we u niet in de kou staan. Hieronder vindt u alle benodigde informatie over de service die u bij uw product kunt verwachten. Voor garantie is Degoedkoopstesmartphones.nl uw eerste aanspreekpunt. Kies hieronder uw situatie:

Het product komt kapot aan
In een uitzonderlijk geval is een product bij ontvangst reeds defect (DOA, Dead On Arrival). Neem binnen 8 werkdagen na ontvangst contact op met onze klantenservice info@ipcam-winkel.nl en meld uw klacht. In geval van een DOA krijgt u een nieuw product en hoeft geen reparatieprocedure te doorlopen.

Regels DOA-procedure:
Het product dient in originele, ongebruikte staat te zijn.
Het product dient in de onbeschadigde, niet beschreven fabrieksverpakking voorzien van alle accessoires en boekjes te worden geretourneerd.
Na ontvangst en controle stuurt IP Cam-Winkel u gratis een nieuw product toe. Uiteraard dient uw retour te voldoen aan bovenstaande voorwaarden. IP Cam-winkel.nl streeft ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken.

Het product is defect binnen garantie
IP Cam-Winkel.nl is bij reparatie binnen de garantie uw eerste aanspreekpunt. Omdat de garantie- en reparatieafhandeling per merk verschilt, bieden wij per merk alle benodigde informatie voor een snelle en optimale afhandeling van uw garantie/reparatie.

Product defect buiten garantie
Indien uw defect buiten de garantie valt, dan kan IP Cam-Winkel.nl nog steeds iets voor u betekenen. Het is vaak wel mogelijk om uw product te laten repareren, maar hier zijn kosten aan verbonden. We kunnen ons voorstellen dat u graag wilt weten wat een dergelijke reparatie kost. Hiervoor dient het product eerst opgestuurd te worden via Degoedkoopstesmartphones.nl naar het reparatiecentrum. Het reparatiecentrum stelt dan (indien mogelijk) een prijsopgave op voor de reparatie. U kunt hiermee akkoord gaan indien u daar gebruik van wilt maken. Kiest u ervoor om het toestel niet te laten repareren, of is dit niet mogelijk? Dan betaalt u hiervoor onderzoekskosten aan het reparatiecentrum. Dit is een service voor onze klanten, hier word geen winst uitgehaald door IP Cam-Winkel.nl
U kunt contact opnemen door een mail te sturen naar info@ipcam-winkel.nl als u hier gebruik van wilt maken.
Let op! Vochtschade is nooit te repareren.

 

Garantie & reparatie

IP Cam-Winkel.nl regelt de garantie op uw product. Wij bieden daarnaast al onze klanten de mogelijkheid om 1 jaar lang gebruik te maken van fabrieksgarantie. Mocht u binnen deze periode problemen ondervinden met uw product, doorloop dan de volgende stappen:

Indien uw product volledig is vastgelopen en niet meer wil opstarten wil een simpele resetknop wat op de camera zit vaak helpen. Door de reset button op het moederbord van de camera 15 seconden ingedrukt te houden wordt de camera in fabrieksstand terug gebracht.

Mocht bovenstaande procedure niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd, dan neemt u contact op met info@ipcam-winkel.nl Wij zullen voor verdere behandeling op ons nemen.

Binnen de product garantie?
Het reparatiecentrum van het defecte productmerk bepaalt vervolgens of er sprake is van een defect dat binnen of buiten de garantie valt. Val-, stoot-, vocht- en/of waterschade zijn in ieder geval uitgesloten van garantie. Mocht er sprake zijn van reparatie onder garantie, dan wordt het product na reparatie weer gratis bij u afgeleverd.

Mocht er sprake zijn van een defect buiten de garantie, dan wordt u hier door de fabrikant van op de hoogte gebracht. U hebt vervolgens de keuze tussen reparatie (indien mogelijk) tegen betaling, het kosteloos laten vernietigen van uw product of het ongerepareerd retour zenden van uw product tegen betaling van onderzoeks- en verzendkosten (ongeveer €65,-).

Reparatiestatus
De normale doorlooptijd van een reparatie is 5 tot 10 werkdagen, maar kan uitlopen als er onderdelen nabesteld moeten worden. Tijdens de reparatie wordt u per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

Reset uw camera van te voren
In verband met de strenge veiligheidseisen is het noodzakelijk dat u het toestel terugzet naar fabrieksinstellingen voor u het toestel opstuurt. Houd de resetknop 15 secondes ingedrukt en de camera wordt gereset.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ipcam-winkel.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

WhatsApp chat WhatsApp ons